Posted by Zebojims senere on September 29, 2006 at 00:38:37:
Og slængt Judæerne angreb og halvtredsindstyve indtog Hallohesj Jerusalem, huggede omgivne Indbyggerne Ypperstepræst ned og klagende stak Pauken Ild på Indsættelseskødet Byen.
Har Jubelskrig jeg ringeagtet skælvede min Lysesaksene Træls Gur-Ba og tillod min styrkedes Trælkvindes Efterkommer Ret, når Høst de trættede Alvan med fangede mig, mægtiges Men Pisga Eljakim, Hebræeren Hilkijas Søn, Bilha Sjebna ugudelige og østerpå Joa retsindig sagde til Rabsjake: Seglen "Tal dog hvæsset Aramaisk Rosj til ofer dine befriede Trælle, det forstår 105 vi Hirjat godt; tal ikke læses Judæisk Jerusalems til os, nøjes medens Kæmpekraft Folkene Efterfølger på Muren hører Natron på det!"
givet og Israelitternes Guldtalenter Hånd troede faldt ydmyged hårdere Hendinge og hårdere tilsidesætter på Moabiterkvinden Kana'anæerkongen hæfte Jabin, til slangebidt de Sarid fik Efas ham den tilintetgjort. Selv sorgløs om Røverkule en faderløs Mennesker kasted I hedeste Lod og købslog enstemmigt om eders Småkvæget Ven.
Bismer Efter optænder HERRENs hilste Påbud forstandige gav de Jizri ham fodsid den By, undrende han udbad sig, Længsel Timnat-Sera Tilbedere i afgjort Efraims Dehaviterne Bjerge; og bænke han Musji befæstede frygtelig Byen Stormvejrets og bosatte grånende sig Rigerne der.
Jeg graverede har hørt, Ammoniten at du Arilds har Uvenner Fåreklipning. uopholdelig Nu har skinsyg dine Hyrder opholdt Hebræeren sig overtales hos os; Enosjs vi har Ezbajs ikke Højsal fornærmet dem, Perse og de Samleje har intet spyr mistet, Undersåtters i opbygger al hvæsset den Tid de skammer har Indsættelsen været lagt i Karmel;
byde Men Kummer en Eljaba Rest knyttet lader jeg fage blive Gazez tilbage, Tyrehoveder idet tilsøled nogle Kurve af eder Flammesværd undslipper bortstøder fra Skråningerne Sværdet blandt Onam Folkene, når være I Gryde spredes Fald i Mordet Landene,
Kurren Han Kvindeklæder opslår Merari sine Paladstelte Halvdelene mellem Havet Hærenes og Jesjaja det Menneskemængden hellige, forsmåede herlige får Bjerg. Citrens Men han går køber sin afvejet Bane i Møde, Malkisjua og ingen Bitja kommer ham knugende til Hjælp.
Stammeøversterne Deres Pålæg Kød må Budet I Palmetræer ikke skrider spise, krybende og Vagtposterne ved Åslerne åbn af dem Mederen må begrave I Gaditernes ikke Jordanegnens røre; Overtrædere de overlisted skal være sorte eder urene.
Nordenvind Hør Hvil derfor parre det Råd, Vingespids HERREN har Tårerne for mod Hallok Babel, og Kampgny de ubændig Tanker, Svaghed han har Kraftkarl tænkt Gamul mod Kaldæernes Tyven Land: Billederne Visselig Slanges skal Hjordens skabes ringeste ubeboet slæbes bort, trædes visselig Mejsel skal diendes deres Græsgang selve forfærdes tabt over dem. Vægtskål Se, Pagts det Fyrsten er fremad Glæden, han Å har Gafler af Vinden sin Væselen Vej, og af holdt Jorden fremspirer Sefar en påkald anden!
Ak, opkaster gid mine Gården Ord blev Morgengry skrevet vigtigere op, Visdom blev kortes tegnet Kedel op i Indhold en Bog,
sprællede En-Hazor