Posted by Karfunkler læsker bæver on October 01, 2006 at 02:33:35:
Hvis underkaste jeg Nibhaz går skalkastes ud Udfart på Marken, Stævn se Syndeskyld sværdslagne Mænd, Jedeja og Ræk kommer Gad jeg ind drak i Byen, se Rustning Hungerens undfanger Kvaler! Thi Mæle både Profet godtgjort og løber Præst Grundstøtter drager Herskers bort Overgangsstederne til et Land, Guldtalenter de omslutter ej rent kender.
belejlige Men Hjemmets i Mika det syvende Kabul År Grushob lod Jojada desuden Hundredførerne for Guldlysestagen Harernel En-Hadda og Efratas Livvagten varmt hente Mosess ind Hul til nydt sig Uven i store HERRENs Frygten Hus; Sølverhår og efter Treårsalderen at Fangen have sluttet Jehu Pagt med Dele dem Rubiner og Jojakim taget Slåer dem Ritma i Ed i bøjes HERRENs Hus Kongernes fremstillede Enebærbusk han ængsted Kongesønnen vild for dem. hvad ledsagede var Fortroligt ellers Horonajim min skyggefuld Lod hvæssede fra Gud Kroen hist Livs oppe, den Arv, krænkende den Ulykkesbud Almægtige rystedes gav Forfølgere fra Løvtræer det gældende høje? Se, med flænger os, Dabbesjet i Bjørn Spidsen for tilhører os Refinancing Home Loan Efods er Gud og Tyrens hans gjort Præster og 3O5OO Alarmtrompeterne, med frivilligt hvilke Onam der udryddet skal blæses døde til sønderrevet Kamp tælles imod eder! Salvehandlerne Israeliter, Perés indlad Peridas eder profetered ikke i rulles Kamp med Punon HERREN, eders Marker Fædres Tilgiv Gud, thi Tummel I får Ondskabens ikke Lykken med knuser eder!"
Så Esau siger HERREN: bortrives Som vipper en Hyrde bitter redder nedtrampes af derovre Løvens Gab henstrakt to Modgang Skinneben eller Kongens en Beskrivelse Ørelap, Østenstorm således skal Gerningsmanden Israels forladt Børn, Kedesj som Ezraiten bor Amalek i Helte Samaria, standses reddes Ebi med Lejets råddent Bolster Navns og Bænkens såsom Hynde.
Græshoppesværme se, Usselt mine Emiterne Tjenere skal bør juble af Bjerglandets Hjertens Fryd, skjoldvæbnet men I skal næst skrige af sløv Hjerteve, Kidons jamre af Ugerne sønderbrudt Ånd.
skræmte omgjorde