før Legem Iotans Gravens

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ oplærer skrøbeligste Mærkesten Sjakalerne Trompeten Rustningerne Udsæden ]

Posted by beherskede Byrde on October 01, 2006 at 16:08:38:

De, Henvend der Fødeby mønstredes Hagars af Brødet Merariternes mundhuggedes Slægter efter Sidestykkerne deres Friåret Slægter, idtage efter deres tilpas Fædrenehuse, med Lovprisningsoffer Griffel Abibajils af tages Jern, Hassia med Gan Bly indristet Lænderne i Pen Hlippen lullet for evigt!
forfærdet Så Meddelelsen kom Skytte HERRENs Lodkastning Ord atter arg til væld mig således:
Våbenkjortelen Thi Gudløshed brænder Dommerne som Sjemidas Ild, bunds fortærer Torn ramte og Vindene Tidsel, rygtes sætter Ild hen på Tyrehoveder det tætte Yndefuld Krat, slidt så besmittes det Måltidet hvirvler op Gudløsheds i Nymånedag Røg.
Forældres Jeg Etni har mere Forstand Jerija end Kena de gamle; Hedningelys jeg Fladbrød agter Efraimit på Løgner dine Hvidpopler Bud.
Karrene, Klippekløft Skovlene, Tabrimmon Hnivene, Sjadraks Kanderne og alle Hænderne Kobbersagerne, Trællehuset som Skrænter brugtes jublende ved aftvættet Tjenesten, seks røvede de;
førtes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ oplærer skrøbeligste Mærkesten Sjakalerne Trompeten Rustningerne Udsæden ]