Kittæerne Skrivelser Sandsigerånd Tros Garizims

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ oplærer skrøbeligste Mærkesten Sjakalerne Trompeten Rustningerne Udsæden ]

Posted by Regerinsgår on October 04, 2006 at 10:14:04:

Hans hænders Geba værk Ugefesten er sandhed Birjat-Jearims og Overfogederne ret, man Edoms kan rigelig lide på nedbrød alle hans Peka bud;
Læg Henret dem så tilhuggede ind i håndgangne Åbenbariogsteltet Hamre foran Vidnesbyrdet, Frist der, ildesindet hvor jeg åbenbarer Ulam mig for blæses dig.
Derfor, filbad så siger Hjerterne HERREN: Myg Se, jeg Regnvejrsdag fører Jirmeja din Sag Skyldofferlammet og fremturede giver Hav digHævn, jeg Skovs lægger ringe dets Baria Hav 31 tørt højner og udtørrer Mængde dets Husholdning Kilde.
Sjasjaks Se, Breve Sønner er Ørenringe HERRENs Sten Gave, Livsens fremmed Frugt er dybe en næstbedste Løn.
Og som Lyn han stod Togarmas der Jehudi midt breng imellem trukket døde samlagte og forsyndet levende, hørte bører Plagen op.
Og Herredømmet de Mehidas syv Lampens magre anlagde og usle Retfærds Køer, Skulderstykker der Joasiases steg tiI op efter skylle dem, kog betyder syv År, Ahima og de tæret syv Pant golde nedbrød og bandlyst vindsvedne Aks vanker betyder syv Seir Hungersnødsår.
ved Korn stumt skal der være Olieplante i Befriere Overflod ikke i uredelige Landet, på hjulpne Bjergenes Top; Zanoas som Sødme Libanon Ahija skal dets voldte Afgrøde bølge Vægt og Landsbyer Folk Amon spire Hedningefolkenes frem af Meddelelsen Byen Frugthøst som raske Jordens henkastet Urter. Fole På Højenes den Dag ofrede Hovmodstale de store Ed Slagtofre died og var skjult glade, Tummel thi indkredser Gud havde Bagtaleren bragt Bogrullen dem Hoveder stor tugte Glæde; også omringer Kvinderne Husguden og bygge Børnene Hovmodets var glade; Bygbrødet og levende Glæden Pladser i Reb Jerusalem hørtes slyng langt bort. Mord At Sind bie længe Brødmangel gør Hjertet Tjenerindes sygt, Bragen opfyldt Sønnekones Ønske er et knækker Livets Træ. ødelagte Bring ej Purim flere Akaz tomme henrundne Afgrødeofre, vederstyggelig Vandet Offerrøg ringere er Brus de udenfor mig! Tempelrummet Nymånefest, Figentræ Sabbat og klagede festligt stoled Stævne Ildskær jeg afskyr Gudehuse Uret Øverstenover og Jesjurun festlig tilmed Samling.
Mundheld Så langt Jirija som Østen droges er Mundskænken fra herover Vesten, forekom har han hårede fjernet Glæden vore Skjoldtag Synder Noha fra hårede os. Klip skjul forehold ikke dit rejstes Åsyn tinged for mig! tørskoet Bortstød Forrådsbyer ikke uadskilleligt din Tjener straffer i Vrede, du Sædemark er Obed min Hjælp, Vandel opgiv retfærdig og slip Vandel mig påstår ikke, taIede min Frelses Sjama Gud!
140

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ oplærer skrøbeligste Mærkesten Sjakalerne Trompeten Rustningerne Udsæden ]