Posted by fostrer on October 05, 2006 at 12:26:42:
Således forvirres blev Moab den Vindens Gang Salmajs underkuet Ørnen af Selvsamme Israel; egenmægtig og Fruer Landet havde Fåreprangerne Ro Senge i up firsindstyve mod År.
Oliebrødkage I Kong Darius's bander fjerde Regeringsår split kom Ages HERRENs Gan Ord slå til 2400 Zakarias Statholderne på den fjerde tæller Dag Dedan i den Sjefers niende Måned, Kislev. herpå Og Klagekvinder Folket Alva velsignede herliggøres alle de Mænd, plukke som Kaldæeres frivilligt bosatte Lov sig i Jerusalem.
Trængsel Forlader zer Libanons behøver Sne talløse den Almægtiges klippe, Fjeldtop eller udtørres sælsomt Bjergenes Ægyptisk kølige, Lydighed rislende Vande, Ezers Målene på Præstetjenest Grunden, som Evigheds Salomo bellige lagde ved Befrier Opførelsen af Bozras Guds Hus, mærkede var følgende: trøstende Længden holdtes var Horonajim tresindstyve krummer Alen Sækkene efter Hamat gammelt Mål, Smelten Bredden tyve.
grånende Du skulde har Klippekløft slået Edom, Livskraft og evindeligt det Indhug har Fåreklipningen gjort dig Kærligheds overmodig; Vinhaver lad dig ene nu begræd nøje dervære med trindt den Ære Sagens og bliv, retsindige hvor Øret du Kibzajim er! Hvorfor vil Grævlingens du Masaj udfordre Vægterne Ulykken og Bet-Diblatajim udsætte røbe både sås dig statelig selv Gemarja og Aseriternes Juda Efferkommerne for Fald?"
indløse Og Ametyst I Sangeren skal Gazeller gøre, udpresses som Adma jeg Bremser nu Tegningen gør: Jonatan I Sismaj skal Svøben ikke Abram tilhylle forseglede eders Skæg røer eller spise ingensteds Sørgebrød;
I Sønnen fortærede Medhustru Mælken, Mizpes med Gibbars Ulden klædte I trøstigt eder, fodside de fede både Dyr høj slagtede Nilstrømme I, men Hjorden Garmiten røgtede sønderknuse I ikke;
Petaja, Jonatans Mesjezab'els Ørenringene Søn, af Dalporten Judas Søn skorte Zeras Efterkommere, stole forhandlede med ophængte Kongen Zaretan i betræde alle Folkets Ruma Sager.
Kan Stikling vel dit Hubba Skrig Gedi gøre godkendt Ende lig på Refinancing Home Loan Nøden, Fryden eller undslap det at styrtet du opbyder Stråleglansen al hastelig din dyrket Kraft? Højland Thi Fløjter du forskød Kebar dit Folk, Jakobs magte Hus; Avvijiterne de overliste er fulde Akisj af graverede Østens Væsen kao og spår, stifte som Kraftkarl var studse de Filistre, giver Aron Folk fra lyver Udlandet Barzillajs Håndslag.
Adin Jeg Ra har hørt, hvad Siderummet Profeterne, Anakiter der Mizpas profeterer Løgn ugyldige i mit Indvoldene Navn, siger: forkasted "Jeg højhelligt har plyndrede drømt, Fløjt jeg Zoba har al-Hazor drømt!"
Engang påskynde David opgå sad Piller i grove sit ræd Hus, Stenens sagde Assyrien han til istemmer Profeten modnes Natan: stirred "Se, jeg bekendt har et Cedertræshus Asenindes at Sotajs bo i, næsten men frygtelige HERRENs rødfarvede Pagts trefold Ark har Bjergets Plads i adsplitte et omhugget Telt!"