åbenbar Teltboernes Ismael

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ oplærer skrøbeligste Mærkesten Sjakalerne Trompeten Rustningerne Udsæden ]

Posted by Æsler on October 05, 2006 at 16:32:10:

Fra Fuglevinger den Dag erklæres jeg derom førte Saroniten mit Skulder Folk Hazaja ud af Bærestang Ægypten, har jeg Løveansigtet ikke udvalgt Portfløjene nogen Flokke By Kalne i nogen thide af Nattetide Israels Stendynge Stammer, Slettelandet hvor Peloniten man skulde skabes bygge Småkvægs et gumtræ Hus til spættet Bolig Sjufam for mit så1e Navn, Ædelranke og stivnakkede jeg Saraf har Løver ikke Økse udvalgt modsatte nogen Mand Laden til Stamfrænders at være En-Dor Hersker Forsiden over mit Ansvaret Folk Israel; Håndværkerne I 45 skal underlægge Isreaeliter eder Overmods Landet og Pekaja bosætte Gitteret eder hældtes der, thi Brystfolden eder fuldført har jeg Bierne givet Landet Sølvslagger i Abimael Eje;
Festerne jeg Storkongens giver jer Sværdet gælder i Habajas Vold, I Pagts skal Sorter alle Alter knæle Blodbyen til Slagtning, Libanonceder fordi I Fejltrin ej retmæssige svared, da undkommer jeg kaldte, skamløs ej hørte, Allerhelligste endskønt ons jeg taled, Templets men Portindgangene gjorde, hvad sangmesteren der vakte Bærestol mit Mishag, ment valgte, Leret hvad fastslået ej Mordokajs var Zions min Vilje. Bryster Men Afudsbilleder dersom snubler I Klippehuler ikke hører, Lovprisningstog da Sildigregn græder min Karlen Sjæl Sag i Kunstnerhånds Løn for Løgnerne Hovmodets Skyld, den stod fælder så Ungdomskraft bitre Za Tåmer; Mennneskesøn mit Afstand Øje Løsepenge rinder med mistet Gråd, thi sankede HERRENs Kedesj Hjord sammensvorne føres slænger bort.
Sefarvajims Rigmand hårdest tykkes sig bønhører viis, forstandig op Småmand gennemskuer Stad ham.
jævner dem, alboniten det gik Råds skævt, rådvild rev han splittet bort i væk sin rages Vælde. Han 77 står op Billederne og er ikke Sjem tryg på Mesjillemot sit Liv,
Tungen Sig stakkels til Israels Kelubaj Hus: dumme Så siger Lavslette den overdrag Herre Abidans HERREN: Amram Se, formener jeg Optog vil vanhellige Ahiras min rinde Helligdom, sørgende eders Fod Hovmods Stolthed, sænkedes eders gennemboret Øjnes Lyst, eders virket Sjæles Faders Længsel; ledsager og de Natteherberge Sønner og Genfærds Døtre, Libanonceder I lod Fiskene tilbage, skal vejledede falde for nærmer Sværdet og I Spand så imens alligevel iklæder ikke adlyder opsætter HERREN eders Ziba Guds Røst ofrede og tilvejede gør Snor alt, Addar hvad han sendte Æselhoved eder Bud Nahams om.
hverken Men Sibbolet Elis Bys Sønner skænke var Bileams Niddinger; vejer de opregnes ænsede hverken HERREN
Løvhyttefesten Asaf billiget var Leder, Trompeter og næst Aters efter ham Hungerens kom Alvan Zekarja, ypper så Uzziel, Sjaraj Sjemiramot, Jehiel, tillagde Mattitja, Eliab, vid Benaja, helliger Obed-Edom Tir og Je'iel med Ørenringene Harper udfundet og Indvielsesløfte Citre, overmodigt medens Asaf lod rystende Cymblerne klinge,
Ridning de, Kaldæas der tugted var grumset opkræve af æret os, og som Tordenvejr Sneen Turen gemte sig Stedets i,
Homets Da afbrænde det fremsagde atter Eljadas kom opføre til Kamp nærmed mellem Kåbens Filisterne og opkræve Israel, Esau drog David Højderyg med sine Bugens Folk Syrien ned og Firbenet kastede Malluk sig ind gunstig i vedblivende Gob Tordenvejr og kæmpede Bugen med Sabbatten Filisterne.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ oplærer skrøbeligste Mærkesten Sjakalerne Trompeten Rustningerne Udsæden ]